Aangekomen in Brisbane!

20 september 2017 - Brisbane, Australië

Op zondag om 13.10 vlogen we vanaf Amsterdam naar Hong Kong. Een lange zit van 11 uur maar dat wisten we. Verder een prima vlucht, prima eten. In Hong Kong hadden we 6 uur overstap tijd, net te kort om de stad in te gaan voor een ontbijtje. Dus op het vliegveld een plekje opgezocht, gelukkig een laptopje mee en geslapen. Om 23.00 uur op maandagavond Australische tijd kwamen we aan in Brisbane, deze vlucht van 7 uur viel dan weer mee na 11u. Hier stond de transfer klaar.
In ons hostel hadden we een leuke persoonlijke ontvangst en konden we meteen gaan slapen, dat scheelt wel voor de jetlag.

Dinsdag zijn we meteen op pad gegaan voor een telefoonkaart, toen konden we een rekening openen. Verder hebben we auto's gezocht en hebben we een dik uur gelopen langs de rivier om de skyline met sunset te zien. Best leuk!
Uiteindelijk een beetje moe geëindigd in de Guilty Roque, met een Australische burger en bier:).

Vanmiddag de eerste bezichtiging voor een auto, hopelijk wordt dat iets.
Oja, het is hier wel goed wennen met 28 graden!

1. Charlotte Niekerk:
    20 september 2017
    Hee! Honeymoon houtappels!! Goed om te horen dat jullie zijn geland xxx wat is jullie nieuwe nummer?
  2. Mariska:
    20 september 2017
    Holaa Charliee, dat is (0484) 27 18 92. Maar ik heb gewoon mijn eigen nr voor de app en Facetime:)
  3. Jan en Lia:
    21 september 2017
    Mooie skyline, het ziet er goed uit. Lekker weertje. Nu nog een auto scoren. Succes
  4. Marie-jose:
    21 september 2017
    hoi hoi. ben benieuwd naar de auto haha veel plezier!!!!